Werfcoördinator: de centrale kracht in elk team
Werfcoördinator: de steun en toeverlaat van aannemers en klanten. Je hebt een coördinerende rol, vol variatie. Kom naar onze jobdag in Gent op zondag 21 april en check of deze functie bij je past.
Je job in het kort
Als werfcoördinator ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden en coördineren van de werken (parken en fietspaden verlichten, cabines onderhouden, bijzondere projecten zoals de verlichting van de kathedraal in Antwerpen ...). Je hebt een job vol variatie en verantwoordelijkheid:
- Je houdt toezicht op het werk van aannemers en bewaakt een correcte toepassing van de lastenboeken. Je grijpt in bij afwijkingen.
- Je werkt actief samen met interne en externe technische specialisten.
- Je communiceert met lokale besturen, leveranciers en andere nutsmaatschappijen.
- Je zorgt voor een correcte administratieve opvolging.
- Goed om te weten: je werkt in je eigen regio. Dus geen ellenlange files naar het werk en samenwerken met vertrouwde gezichten.
Elke dag is anders
Jouw takenpakket is uitgebreid: van technisch uitdagende opdrachten tot administratieve taken. Vergeet ook niet dat jouw job als werfcoördinator echt het verschil maakt voor onze klanten: jij zorgt dat iedereen in Vlaanderen energie heeft.
De rewards
- Een brutoloon tussen € 3 250 en € 4 200, afhankelijk van je ervaring.
- Je loon volgt maandelijks de index. Dus wordt het leven duurder, dan ontvang je ook meer loon.
- Meer dan 40 verlofdagen per jaar.
- Je eigen dienstvoertuig.
- Een uurrooster met aandacht voor een goede work-lifebalance.
- Maaltijdcheques van € 8 per gewerkte dag.
- Een maandelijkse nettovergoeding van zo’n € 140.
- Eindejaarspremie en collectieve bonus.
- Hospitalisatieverzekering, groepsverzekering en verzekering ambulante zorgen.
- En natuurlijk: 30% korting op je energiefactuur.
Inclusief groeikansen
Dankzij ons uitgebreide opleidingsaanbod leer je steeds bij en kun je doorgroeien naar een andere job. Ook leer je enorm veel van je collega’s, die altijd klaarstaan om je een handje te helpen.
Check of deze job iets voor jou is
Geeft dit jou energie?
- Werken administratief en financieel afhandelen, met een correcte toepassing van de lastenboeken. Daarbij controleer je op onregelmatigheden.
- Schakelingen uitvoeren op het laagspanningsnet.
- Werken op werven voorbereiden, coördineren en opvolgen.
- Toezicht houden op het werk van aannemers.
- Deelnemen aan intern overleg en extern overleg met collega-techniekers, onderaannemers, eindklanten (particulieren), de gemeente, teamleiders …
Sluit dit aan bij je skills?
- Bij voorkeur heb je een bachelordiploma in een technische richting.
- Je hebt ervaring in een technische, coördinerende rol.
- Je bent organisatorisch sterk en kan snel handelen.
- Je werkt aan veel verschillende projecten, met veel verschillende personen. Snel kunnen schakelen is dus belangrijk. Daarnaast stuur je ook gepast bij waar nodig.
- Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en denkt in oplossingen.
- Gangbare pc-toepassingen hebben geen geheimen voor jou. Ook vind je snel je weg in softwareprogramma’s.
Ook niet onbelangrijk: wat doet Fluvius?
Vlaanderen zit volop in een energietransitie. Dat vraagt om een elektriciteitsnet dat meer aankan. Fluvius maakt de energietransitie mee mogelijk: wij bouwen aan de netwerken voor morgen.
Game on?
- Zit je nog met vragen? Mail dan naar jobdag@fluvius.be.
- De job in real life ontdekken? Kom naar onze jobdag!